Generhvervelse af kørekort

Vi hjælper både nye og erfarne bilister tilbage på vejen

Hos Hjorts Køreskole har vi lavet et specielt tilbud med en god pris til bilister, der står og skal have ordnet en generhvervelse af kørekort efter en betinget eller ubetinget frakendelse.

Vores køreskole ligger i Herlev, og vi tager kunder ind til generhvervelse af kørekort fra både Ballerup, Bagsværd, Gladsaxe, Skovlunde og omegn.

Særligt fokus på de unge bilister

Mange unge bilister mister deres kørekort og får et kørselsforbud efter kort tid. Det sker, hvis de overtræder færdselsloven og får to klip i kørekortet i den periode, man kan kalde deres prøvetid som bilister.

For netop unge bilister har vi et specielt undervisningsforløb, der er tilrettelagt med henblik på at få dem sikkert og godt ud at køre igen – så hurtigt som muligt.

Krav til generhvervelse af kørekort

For at du kan få lov at køre bil igen efter en frakendelse af kørekortet, er der visse regler og kriterier, der skal være opfyldt:

• Du skal have bestået en kontrollerende køreprøve
  • ​Ved en ubetinget frakendelse efter spirituskørsel er det desuden et krav, at du gennemgår et Alkohol-, Narko- og Trafikkursus

Der er ingen krav til undervisning hverken i praktisk kørsel eller i teori til kørekort forud for den kontrollerende køreprøve, men vi anbefaler, at du ved generhvervelse af kørekort tager imod vores undervisning. Så du er sikker på at komme godt igennem prøven.

Vi tilbyder desuden specielle weekendkurser til bilister, der skal generhverve deres kørekort.

Ved en ubetinget frakendelse af kørekortet kan du påbegynde undervisningen hos os før tid, så du er klar til at tage prøven og få dit kørekort tilbage, straks din frakendelsesperiode udløber.
Når du har bestået den kontrollerende køreprøve, får du et midlertidigt kørekort, som du kan bruge, indtil dit nye kørekort ankommer.

Hvad koster generhvervelse af kørekort?

Skal du generhverve dit kørekort, så klik på vores prisliste og se vores gode tilbud og kørekort-priser på kurser til dig – eller kontakt os for bestilling af kontrollerende køreprøve. Du kan altid ringe til os for pris på vores ydelser på 26 27 28 00.

Vi tilbyder også:
Kørekort til bil | Førstehjælpskursus Førstehjælpskursus | Kørekort til 17 årige

Du kan altid kontakte os her!

Da vi tit er ude og køre med elever, kan det være, at vi ikke tager telefonen, når du ringer. Derfor kan du udfylde kontaktformularen,

så svarer vi hurtigst muligt

Nogle felter er ikke udfyldt korrekt

Hjorts Køreskole

Skinderskovvej 10

2730 Herlev

​E-mail: kontakt@hjortskoreskole.dk

CVR-nummer: 42832324

Mandag - fredag: 08.00 - 16.00

Lørdag og søndag: lukket

Mails besvares alle dage.