Ro til læring

Hos os er der ro til læring, da vi tilbyder et godt læringsmiljø.

Overskud til hver enkelt elev

Hos os sørger vi for, hver enkelt elev bliver set og hørt.

God planlægning af forløb

Vi er altid velforberedte, før vi starter forløb op.

​Hjorts Køreskole - fokus på godt
​læringsmiljø i rare omgivelser

Vi ved at alle lærer på forskellige måder, og det skal der være plads til. Det er derfor vigtigt for os at skabe et miljø hvor der er plads til læring for alle.

Vi lægger vægt på, at netop dit forløb hos os, bliver nøje planlagt, så du kan regne med at få dit Kørekort så hurtigt som muligt, og med det højst mulige faglige niveau. Derfor er holdene også i en størrelse, hvor der er tid til den enkelte elev. Målet for os, er vores elever når et så højt fagligt niveau, at både den teoretiske og praktiske prøve nemt bestås.

Vælger du Hjorts Køreskole, er du sikker på at få undervisning i lækre omgivelser, vores lokale ligger i nyere bygget kontormiljø i ”skibet” lige overfor Kai Dige Bach tanken, med gode busforbindelser til omegnskommuner Skovlunde, Ballerup, Bagsværd, Gladsaxe m.m.

Du kan nemt komme dertil med bus. Linje 164, 165, 167 & 168 kører direkte til teorilokalerne.

I vil opleve en undervisning i et sjovt og uformelt miljø, med plads til et

godt grin mens færdselslovens paragrafer gennemgås.​

​Jeg hedder Michael Hjort er 46 år, uddannet kørelærer fra EasyDrive, og er indehaver af Hjorts Køreskole

Jeg bor selv her i Herlev sammen med min kæreste, og er derfor godt kendt i området.

Mine elever beskriver mig som værende rolig & tålmodig samt god til at lære fra mig. Min motivation, finder jeg bl.a.
i at se mine elevers store udvikling for til sidst at ende med at blive gode sikre bilister.
Jeg støtter og hjælper alt hvad jeg kan, lige til de er klar til at komme til køreprøve.

Hører ofte fra dem jeg har kørt med, at min måde at kommunikere på er meget rar og behagelig.

Du kan altid kontakte os her!

Da vi tit er ude og køre med elever, kan det være, at vi ikke tager telefonen, når du ringer. Derfor kan du udfylde kontaktformularen,

så svarer vi hurtigst muligt

Nogle felter er ikke udfyldt korrekt

Hjorts Køreskole

Skinderskovvej 10

2730 Herlev

Kontakt os

​E-mail: kontakt@hjortskoreskole.dk

CVR-nummer: 42832324

Telefontider

Mandag - fredag: 08.00 - 16.00

Lørdag og søndag: lukket

Mails besvares alle dage.